första helgen som 18 åring

I fredags fyllde jag då äntligen 18 år, jag kan fortfarande inte riktigt förstå det, men det känns helt underbart iallafall!

Fredagskvällen började med klassmiddag på ÅSS, riktigt trevligt var det! Vid 10 tiden gick jag och Nathalie till Richard och Oskar, där det var en hel del annat folk. Jag hade sjukt roligt där innan vi drog vidare till Arken. Minnesluckorna är rätt många därifrån, men jag hade iallafall helt galet skoj och det blev verkligen en lyckad 18 års dag och natt! TACK alla som gjorde den till det!

Igår morse var det inte lika hej att stiga upp och försöka se vettig ut innan vi traskade till baltic i ösregnet. Jag mådde som jag förtjänade, men det var lätt värt det. När vi hade kollat på utspringningen från lusse for jag först och fira Moa och sen Frida!

Kvällen spenderades först hemma hos Jannicka med henne och Nathalie, innan vi drog till Moas lägenhet och mötte upp dom andra. Såklart blev det även Arken för min del igår också, så det dansades hela natten lång. Lyckades till slut få en taxi till lägenheten vid 6 tiden, då jag stupade i säng. Idag mår jag som jag förtjänar, och tänker precis gå och lägga mig och försöka ta igen helgens sömnbrist!


Jag lyckades inte ta en ända bild på min 18 års dag/natt. Lite synd. Men här är några bilder från igår iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0