sommar 2012 i Iphonebilder

Om jag sku berätta allt som jag har gjort hittills i sommar i ett inlägg, så skulle nog ingen orka läsa det. Så jag gör det enkelt och laddar upp några Iphonebilder bara, är dock väldigt dålig på att fota vad jag gör, men lite har jag lyckats fånga på bild iallafall! 

1. umgåtts med fina Nathalie 2. fyllt 18 år 3. firat studenterna 4. firat fina Moa 5. jobbat 6. njutit av sommaren i stadshusbacken 7. köpt min första egna bil 8. chillat på stranden 9-12. umgåtts och festat med fina brudar 13. haft dansuppvisning i badhusparken 14. hälsat på 100 åriga gammelfarmor i stockholm 15. hängt på arken 16. varit på Island in the sun 17. hängt med brudarna ännu mer

Kommentarer
Postat av: JS

Oj vilken toppen sommar! Och då har den just börjat :D

Svar: Ja ellerhur! :D janå, halva är över.. men halva kvar! :D
ronja selander

2012-07-16 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0