sista januari tvåtusenelva


Måste ju visa hur håret mitt blev, mörkt but I like it!

Skrev kemiprov i morse vid halv 9, sen tog Nathalie och jag bussen till min lägenhet och åt.. tada, pizza! Hehe, börjar bli en sån därn fin hål-tradition nu ;) Vid halv 12 for vi tillbaka till skolan och hade en timme svenska innan vi slutade. När jag kom hem gick jag och fikade till mormor och morfar en sväng, mysigt. Just nu borde jag egentligen sitta och plugga, men men, snart! I kväll blir det daans och sen far jag till pappa.


Kommentarer
Postat av: JS

Hehe, tvåtusenELVA... ;-) Fin färg! Kram

2012-01-31 @ 17:05:56
Postat av: jenna

WOW - Du kan verkligen bära upp den där mörka hårfärgen! :)

2012-01-31 @ 17:29:24
URL: http://www.35degrees.devote.se
Postat av: ronja

Jessica: hehe, jo jag märkte det efter ett tag.. sitter fortfarande kvar! ;) Tack! Kram



Jenna: Oj tack så mycket Jenna! :)

2012-01-31 @ 19:35:38
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0