GOTT NYTT ÅR!

Jag hade en riktigt toppen kväll och nyårsnatt! Kvällen började med en 3 rättersmiddag hemma hos Viktor med en massa härligt folk! Det var god mat och dryck, dunkande musik och en massa dans och såklart det bästa sällskapet. Vid 11 tiden drog vi in mot staden, och ja jessus, det var nog den roligaste natten på jag vet inte när! Jag hade helt sjukt roligt iallafall! Vi kom till Moas lägenhet vid 5 tiden tror jag och vid 6 slockna allihopa.

Idag har det varit duktigt bakishäng iallafall, håhå, man mår som man förtjänar! Men det är helt klart värt det! Nåja, det nya året började med bravur, och nu får vi bara hoppas att det håller måttet hela året ut ;) Hoppas alla hade en riktigt fin kväll och natt!

Några usla mobilbilder från när vi var hos Viktor ↓





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0