en riktigt toppen helg!

I fredags umgicks jag med mina fina vänner Nathalie och Moa, vi lagade tortillas, satt och prata/skratta i flera timmar och så badade vi bubbelbad. Sen kom Johannes hit också, då blev det att se på film och äta chips!

I går steg jag upp tidigt och for iväg till stan, var somsagt till Stockholm med Ida, Kajsa, Jenna, Hanna och 30 andra härliga dansare! Det var en galet bra dag, först blev det lite snabb shopping och lunch på tacobar, sen bar det av till Dansens Hus och ja, såg den absolut bästa "showen" i hela mitt liv! Det är helt sjuukt vad bra det var!! Sen var det lite snabbshoppning till innan vi tog båten hem igen! Tusen TACK Erica och Ann-Louise för de ni fixat till oss!! :)






Kommentarer
Postat av: JS

Härlig helg!

2012-01-22 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0