28e januari 2012

I torsdags efter simningen for jag hem till Nathalie och busade, vi var lediga igår (fredag) så vi tog en sköön sovmorgon! Vi gjorde nog så lite som möjligt hela dan, eller Nathalie var snäll och färgade mitt hår, det blev så fint så! Tack vännen! Efter middagen for vi hem till mig och chillade vidare, såg på film, lagade kladdkaka och tjockade oss. 

I morse blev det mer filmtittade innan vi bestämde oss för att vi skulle ta med oss Esperanza och Ebony och fara in till stan och kolla på Lejonkungen på bio, åh vad bra det var alltså! I kväll har jag sett klart på säsong 8 av OTH också, typiskt, vill bara att hela 9an ska komma ut nu! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0