17e april 2012

Även fast det är väldigt stessigt just nu med en massa skoluppgifter, föredrag, uppsatser, förhör osv. Så har det faktiskt varit en riktigt bra dag idag! När vi slutade var det dags att fara till Avancia med Nathalie, vilket var väldigt länge sen sist! Men nu ska det blir andra grejer sini!

När jag kom från Avancia var det dags för 2 timmars dansträning, fy tusan vad det är underbart att dansa alltså! Jag bara älskar det! I morgon har jag bara en timme, dock allt för mycket skolarbete som väntar på mig där hemma sen.. Men före det ska jag hinna en sväng via Avancia och pumpa lite! ;) gonatt på er!

Bild från helgen på mina två finisar och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0