Älsklingen Min ♥

Min älskade hund Quicky och jag var ute och fotade lite idag. Han är så fruktansvärt fin och jag älskar honom, nästa vecka ska han flytta till en annan familj, till en helt ny värld för honom. Jag kommer nog antagligen gråta floder dom första dagarna och veckorna! Usch jag vill inte att han ska flytta till nån annan, han är min! Nåja, vi kan ju verkligen inte ha honom kvar, så jag hoppas bara att hans nya familj kommer älska honom lika mycket som vi gör! ♥

Vissa kanske tycker att jag är löjlig för att jag bryr mig så mycket om en hund, men det gör jag faktiskt, han har varit en i familjen i 7 ½ år! Så det är klart att det kommer kännas tomt och jätte konstigt när han inte kommer vara här mera, för han har alltid funnits här känns det som.

Jag älskar dig Quicky! ♥ 




Kommentarer
Postat av: JS

Klart att det kommer kännas tomt! Och klart att det är ledsamt, jag har gråtit flera gånger redan och då har jag på känn att det blir värre nästa vecka.. :( Kram på dig <3

2011-09-24 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0