serverar i Baltic

Det gick faktiskt riktigt bra att servera igår och roligt var det! Var där från 4 till typ halv 1 på natten, när jag kom hem vid halv 2 störtade jag i säng. I morse ringde väckarklockan halv 8... då var det bara att dra på sig kläderna och fara in till stan och fortsätta jobba, vi putsade glas och bestick och fixade till 12 tiden.

Jag har varit hemma nu i lite över 2 timmar, och ska snart börja fixa mig för att om en timme fara in och jobba igen. Jag hoppas att det går lika bra och att det är lika roligt i kväll! :) I morgon ska jag sooooova, ifall nån undrade.

Två snabba mobilbilder från igår, 750 personer serverade vi igår! Snacka om att det var mycket folk där ;)

Den här bilden tog jag just före jag gick hem lite före 1, så såhär fint kan det faktiskt bli i Baltichallen, tro det eller ej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0