20e december 2011

Igår gjorde jag inget spciellt egentligen, eller jag köpte dom sista julklapparna! Så det är skönt att det är över, dock inte med världens fantasi, men nu är det gjort iallafall ;) 

Idag har jag väl som de flesta andra gått i skolan, sista skoldan det här året!!! Såå skönt! Det betyder ju alltså att vi har julfest i morgon vid 12 tiden, sen är det looov! I kväll har jag hunnit med att köra en hel del (det går bättre och bättre nu) och varit till jossi en stund! :) Tänker ta en tidig kväll i kväll så jag är utvilad inför morgondagen (förhoppningsvis). Hej på er!

Kommentarer
Postat av: miss tehran

Intresserad av navel piercing? Besök gärna sweetfloweruf.se billiga piercingar till bra kvalité :) mer produkter kommer under dec-jan

2011-12-21 @ 13:58:45
URL: http://misstehran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0