inte direkt den bästa dagen nej

Den här dagen har varit tung ! Det började med att jag försov mig 45 minuter i morse !?, så när jag äntligen vakna 20 minuter före jag sku gå till bussen var jag verkligen inte glad ! Men som tur är han jag fixa mig lite snabbt och sen till bussen.

Jag hatar verkligen att gå i skolan och tycka att man ser riktigt hemsk ut, och en sån dag var det idag, inge vidare alltså. Och dagen blev inte bättre av att ännu fler saker bara störde mig, så nej det har var ingen rolig dag. I kväll kommer jag sitta fast framför datan och göra en massa jobbiga läxor, men men.


Kommentarer
Postat av: JS

Blä för att försova sig! Kram och bättre lycka imorrn :)

2010-10-19 @ 17:32:02
Postat av: ronja

Jodu! Tack de hoppas jag :) Kram

2010-10-19 @ 19:24:20
URL: http://[email protected]
Postat av: P

Fin bild :) Är det från norra väggen?

2010-10-20 @ 07:34:13
Postat av: Anonym

Tack, jo det är det :)

2010-10-20 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0