INSPARK!!!

Ja fy fan vad jag luktar VITLÖK ! Ja vi hade inspark idag, och för den som inte vet vad det är så kidnappade 2orna oss 1or och satte på oss sopsäckar, skyltar, ruffsa till och färgade vårat hår orange, målade svarta stora ringar runt ögonen och så hade vi blöjor på oss. 

Sen började det med att vi gick genom handels ner till lusse där alla stod och tittade, usch de var hemskt. De är fick några göra sexställningar och så skulle de spräcka en uppblåst kondom imellan sig, som tur var slapp jag. Och dansa och sjunga en sång och göra bort sig lite smått..
Sen bar de av till sjömans där jag först måste stoppa ner ansiktet i en hink med vatten och ta upp ett äpple och sen leta efter en sockerbit i mjöl. Sen måste vi dansa och sjunga typ hela tiden.

Sen gick vi till yrkes där vi också måste göra en massa saker, och sen ner till stan där vi också gjorde en massa saker. Där tidningen sen kom och fotade oss, jippi.. Under hela tiden höll dom på och spruta vitlöksvatten på oss ! Fy fan vad det lukta ! Så nu tänker jag gå och duscha, fy fan va skönt det ska bli.

Kommentarer
Postat av: JS

Grym inspark...

2010-10-21 @ 16:46:18
Postat av: Anonym

Du var så söt så Ronja ;D <3

2010-10-22 @ 07:55:00
Postat av: ronja

Moa: Hahah ellerhur ! Nej kände mig inte riktigt söt iallafall ;)

<3

2010-10-22 @ 14:14:42
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0