the city

Jag måst bara säga att JAG ÄLSKAR VÄDRET =D Helt sjukt vad varmt det är.

Jag var och klippte mig till KlippUpp lite före 10, jag toppade det bara, men det blev en bit eftersom jag senast klippte mig i slutet på förra sommaren, så topparna var rätt slitna. Men hon som klippte mig förstod inte hur mitt hår kunde må så bra och vara så fint fast jag inte klippt det på nästan ett år ;) Kommer nog bild senare.

Sen köpte jag rätt mycket i stan faktiskt:
- randig finare tunika ~ magique
- svarta gladiator sandaler ~ magique
- svarta pös/mys byxor ~ KappAhl
- raning t-shirt ~ KappAhl
- vit tröjja med puffärmar ~ KappAhl

till rummet köpte jag:
- gardiner
- fönsterlampa

Kommentarer
Postat av: JS

Bilder bilder bilder!!! ;)

2010-05-15 @ 15:47:19
Postat av: ronja

haha, ska se om jag orkar ladda upp ;)

2010-05-15 @ 16:04:11
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0