fullspäckat schema


Igår var jag somsagt hos julia, vi gjorde väl inte så mycket, sjöng och spelade piano typ ;) Jag åkte till riina vid halv 9 tiden, då satte vi oss i soffan och kollade på let´t dance, men det varade inte länge före vi båda somna, haha.

I morse blev vi väckta halv 9. Eftersom vi skulle på den där smyckeskursen på medis. Det var rätt roligt faktiskt, vi fick göra egna smycken av glas. Vi ska hämta dom på tisdag, så vi får se hur dom blev, hehe.
Det slutade vid 3, då åkte vi till nån riina känner på kalas, så det blev att äta glass och kladdkaka och en massa gott, ajaj haha.

Kom just hem, och nu ska jag just börja fixa mig för om en och en halv timme ska vi til byagården på byalagsfest/middag ;) haha, vi får väl se hur kul det blir. Men alexandra är iallafall med (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0