Jag ska få vara med på en modell fotografering !!! Helt sjukt ju =D Taaaaack !

I kväll har jag haft kalas hos pappa. Jag fick jätte fina presenter ! Dom bästa var cykeln jag fick av pappa, iiiih vad glad jag blev ! =D

Och så fick jag en VÄLDIGT cool sak av mina syskon och christer. Jag ska få åka till Stockholm på modellfotografering, fatta vad sjukt ! Så då ska jag först bli sminkad och få håret fixat och styling med kläder och sånt !! Jag är så sjukt glaaaaad ! Helt sjukt ju, i en riktig fotostudio med en proffsfotograf ! Jag döör vad skoj det kommer bli ! Det blir nångång i sommar tror jag :) Sen får man med sig hem en stor porträttbild !





Och min ÄLSKADE cykel ! =D Taack !
Raleigh Elegance 28", 3-vaiht.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Yeah nu har vi likadana cyklar ;D

Kul med fotograferingen :D

2010-06-02 @ 20:25:37
URL: http://pernillala.blogg.se/
Postat av: ronja

Haha fränt ;D

Jaaa ! :D det kommer bli skit skoj ! :D

2010-06-02 @ 20:28:20
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0