jag och min otur alltså...

Vi fick våra klasströjjor idag ! Dom är skit snygga ! Men tyvärr så fick jag fel storlek än vad jag beställt och så råkade nån spruta klor/blekningsmedel (vi råkade ta fel medel) när vi skulle tvätta skåpen, så det blev en massa rosa prickar på den (Y) fy fan vad arg jag blev då ! Men nu ska vi iallafall skicka tillbaka den, så jag får en ny, men det lär ju ta några veckor.. jag och min tur alltså !!

Efter avslutningsluchen, som slutade halv 2. For jag och spelade volleyboll med matte, vickan, elin, fanny, anthon och micke. Treevligt, och nu kom jag just hem. I kväll kommer julia och alexandra hit och grattar mig tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0