Hemma från Lemböte

Nu är jag hemma från Lemböte igen då, veckan har gått väldigt fort tycker jag ! Men det har varit sjukt skoj, kommer sakna det. Egentligen slutade ju lägret igår, men sen sov Ellen, Alice, Lucas, Calle, Johannes, Julia och jag kvar en natt till. Herregud vad vi skratta i natt iallafall, det var iallafall riktigt trevligt :) 

Jag ska just fortsätta med mina 196 blogginlägg som jag ska läsa.. Och sen ska jag sova. Sov inte så där värst mycket i natt så. Sen tror jag att jag ska till stan en sväng också, men vet inte riktigt. 

vår fiina dörr :)

Ojj, den var liite suddig (a) men sak samma, där är iallafall några av mina supersöta tjejer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0