Jullov från Bollhalla

Tänk nu är det bara 2 veckor kvar till julafton ! Och inte många skoldagar alls, har bara ett prov kvar nu, fy va skönt !

For till stan efter skolan och fikade med Sara. Sen tog jag bussen till bollhalla och var tränare, man märker att det börjar bli juletider, för alla ungar va supervilda och lyssnade inte, och själv var man inte så pepp. Men det var iallafall sista gången för i år idag. Slutade halv 7, då for jag till Jessica på nått inredningsparty. Jag skulle verkligen vilja tapetsera om i mitt rum, har värsta flicktapeterna nu.

Imorgon ska jag till stan och fika med Jessica och göra lite ärenden, ska bland annat gå och hämta sånna därna tapetböcker ! :D Wiie ! Sen ska jag på teater i morgon också. Har inga läxor eller prov tills i morgon, så nu ska jag bara chilla och se på tv I guess !

Så här ser jag ut nu då, syns inte riktigt på bilden hur mitt hår ser ut, men lite iallafall.

 

Kommentarer
Postat av: Jenna

Nu sitter både jag och jessica här och beundrar dig. SUPERSNYGGING! du kommer med till arken under julen va? ;)

2009-12-09 @ 20:31:03
URL: http://jennnna.blogg.se/
Postat av: ronja

hahaha, klart de ;)

2009-12-09 @ 21:01:05
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0