from the bottom to the top

Idag har mitt humör varit nere i botten men även uppe i topp. Efter skolan gick jag på stan med Sara, Pernilla och Melissa, vi fika på bagis och sen leta vi klänning åt mig. Har sprungit och letat julfestklänning i hela stan idag asså, men det e ju bara så att åland inte har kläder ! Inte sånna man vill ha på sig iallafall. Så nu får jag ta samma som förra året, men det går nog helt bra. Vid 6 tiden for jag till Uncan på nått MGF:s ledarnas julfest, vi hade nått pass med kickboxning och sånt. Sen for vi till Idrottsgården och åt. Vi som var nya ledare för i år fick stipendier från Lions, de va shysst ! Så nu har jag lite mer pengar att köpa julklappar för i morgon ;) Ska gå på stan med Ebba och kanske Riina i morgon och köpa julklappar, jag har ju sovmorgon i morgon också ! Har ju julfest på kvällen så.


Bara för att jag ska va med Ebba i morgon, så får ni en bild på henne ! :D Lika snygg som alltid såklart ! ;)

Kommentarer
Postat av: JS

Schysst med stipendium, vilken tur att du gick då ;) Hur mycket fick du? Kram

2009-12-16 @ 21:43:20
Postat av: ronja

joodu ! Gjorde dagen lite bättre ;) 45 €, inte så dåligt ! :D Kram

2009-12-16 @ 21:50:40
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: jenna

tjejen... förlåt verkligen. Känns riktigt tråkigt, ville så gärna låna ut klänningar åt dig så du skulle kunna få välja och vraka. Men jag kunde inte förutse att jessica skulle hamna på sjukhus. Men hur som helst så lovar jag att du kommer stråla imorgon :) vi ses snart kram!

2009-12-16 @ 21:52:29
URL: http://jennnna.blogg.se/
Postat av: ronja

Nej det e ingen fara, lite synd bara, såg framemot att låna dina klänningar ;) Men jag får göra det nån annan gång istället ;D Hoppas allt är bra med Jessica ! Vi ses ! Kraam !

2009-12-16 @ 22:28:47
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0