28e april 2012

Igår hade jag, Ebba, Elisa, Riina och Sanna filmkväll hemma hos Riina. Vi lagade god mat, satt och pratade i flera timmar och hade det bara för jäkla bra! Sen blev det såklart en massa filmtittade, så det blev inte så mycket sömn för min del i natt. När vi vakna blev de ännu fler filmer innan vi gick upp och la oss på terassen och solade. Helt underbart vad varmt och skönt det var!

När jag kom hem var jag uppe hos gulle Meja och myste i nån timme innan jag cyklade till Ebba, trevligt. Nu ska jag snart gå och sova i min underbart sköna säng, hej på er!

1. Stek på terassen hos Riina, 2. Ebba var duktig och jogga medans jag tog cykeln ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0