15e april 2012

Jag vet att jag inte riktigt är den bästa på att blogga just nu, men jag ska försöka bättra mig. Helgen har varit riktigt bra ifall!

I fredags umgicks jag först med Nathalie efter skolan, på kvällen for vi till Moas lägenhet där Fanny, Fanny, Jannicka och Moa då förstås var! Riktigt trevligt!

I lördags jobbade jag morgon på Sunnanberg. Sen var jag uppe hos gulle Meja och myste innan Nathalie kom hit på kvällen.

I morse steg vi upp vid 11 tiden och började fixa oss eftersom vi har ett fotoprojekt i skolan, så vi skulle ut i fina vädret och fota lite grann. Det tog hela dan men kul var det!! :)

I kväll har jag varit upp hos syster, alltid lika trevligt! :) Nu ska jag mysa ner mig under täcket och tagga tandläkaren i morgon bitti klockan 9, hujj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0