En mycket trevlig helg!



Den här helgen har varit riktigt lyckad faktiskt! Igår for jag och Nathalie hem till henne nån gång på dan och fixade oss och käkade. Sen blev det att fara till Järsö på Darnemos 18 års fest! En riktigt lyckad kväll blev de :)) Tack så mycket Marcus och alla andra som va där!

I morse var det slitet värre alltså.. men vi tvingade oss upp iallafall. Vid 4-6 var jag tränare också, det var lite tungt, men det gick! Jag har just legat helt däckad i vårt nya bubbelbad i en timme typ, helt sjukt vad underbart skönt det var! :) Nu har jag förflyttat mig till soffan och tänker nog inte flytta mig nån annanstans än till sängen om en stund, tagga skola 8 i morgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0