tillbaka från sverige

Jag kom just hem från sverige, det har varit en bra resa. Men jag sov dock bara cirka 5 timmar i natt, så nu är jag rätt så trött efter en lång dags shopping.

I morgon början skolan jo, usch fy och blä. Men en sak är uppåt med i morgon ! Och det är att jag ska till stan och träffa moa efter skolan, det gillas (Y)

Det här köpte jag:

- ljusa jeans, H&M
- svart hög kjol (lööv it), H&M
- ljus grå "hängig" kofta, H&M
- naturvit lite pösig, lång tröja, H&M
- mörk grå "hängig" kofta, Cubus
- svart långärmad tröja, H&M
- vit långärmad tröja, H&M
- grå trekvartsärmad tröja, H&M
- grå kofta, Gina Tricot
- blå/vit randig trekvartströja, JC
- svart/vit randig trekvartströja, JC
- svart glansig "jacka" kort, Gina Tricot 
- vit halsduk, Åhlens
- svart nagelack

och sen tidningar och en bok. Är somsagt riktigt nöjd över mina köp :) 
Men nu ska jag gå och sova, skola i morgon -.-
Sov så gott ♥


Kommentarer
Postat av: P :)

OJOJDÅ det var mkt :) Kram

2010-01-07 @ 12:47:38
Postat av: jenna

var är bilderna bruden!? Haha nej du får visa när jag kommer till ön i slutet av veckan blir de nog!

2010-01-07 @ 17:29:58
URL: http://jennnna.blogg.se/
Postat av: ronja

haha, det blev en hel del jo :)

Aboslout ! ;) Kram

2010-01-07 @ 18:30:57
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0