tisdag 20 maj 2014


Det ända positiva med provperod måste ju vara dom lediga dagarna man får, idag var en sån dag. Såklart vaknade jag ju ganska tidigt i morse, men de gjorde inte så mycket när jag såg det härliga vädret ute. Jag gjorde ett tappert försök till att plugga lite samhälla, men de finns väl inget jobbigare än att måste sitta inne och plugga när solen lyser ute. Så efter ungefär en timme gav jag upp pluggandet och satte mig i solen en stund. Efter nån timme drog jag mig mot stan och mötte upp Sara och Nathalie för lite picknick i Engelska parken, så mysigt och skönt. De är nog fina tjejer dedär. Kvällen spenderades ute med bus med Meja och årets första bollglass från kiosken, mys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0