11 maj 2014

Helt otroligt vad den här helgen har gått fort, mitt i allt är det söndag kväll och snart dags för ännu en ny vecka. I fredags kom Nathalie ut till haraldsby för lite fredagsmys framför Let's Dance, skönt med en lugn hemmakväll. Vi började även med projektet "göra-en-fotobok-av-hela-vår-reseblogg", riktigt roligt men otroligt mycket jobb. Både lördag och söndag har bestått av jobb kl.7.30-19.30, så det var väl ungefär det min helg har gått till. Sen har jag även hunnit ut på två långpromenader med syster också, alltid lika trevligt. I morgon har jag en lektion, och sen ska jag äntligen få gå på massage (!!), så jäkla välbehövt att det inte är sant, mina axlar och nacke gör mig galen för tillfället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0