studentfirande och 20 år fyllda


Lördagen var en minst sagt härlig dag! Så underbart att få se alla glada studenter springa ut från lusse, det kändes som om det var igår man själv gjorde det, fölt av flera studentbjudningar för att fira ännu mer. Jag hade turen att få fira fina Pernilla, Malin och Ida lite extra, innan det bar av hem till mig för lite 20 års firande. Jag hade en riktigt toppenbra kväll med mina fina tjejer, innan det var arken som gällde resten av kvällen/natten. 20 års dagen dock, söndagen, den var lite tyngre och tröttheten var ett faktum. Men det gjorde minsann ingenting, med tanke på hur underbart fin dagen före var. Tack alla inblandade för en underbart härlig helg och ett mycket fint födelsedagsfirande! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0