förra veckans härliga dagar


Det var några dagar sen sist måst jag ju säga, men har verkligen inte haft tid för att blogga. Förra veckan bestod av en massa härliga stunder med härliga människor. 

Jag slutade tidigt i onsdags, så då for jag direkt ut till Moas stuga i Vestanträsk och umgicks med henne, Timon, Thiboult, Wiliam, Janice och Ken. Vin och chips på bryggan till solnedgången, en helt okej kväll kan man ju absolut säga! 

I torsdags lyckades jag äntligen göra klart mitt andra skede med bilskolan, på tiden med tanke på att mitt körkort går ut om en vecka ungefär. Sen for jag ut till Maxinge och mötte upp Jessica och Meja, hela 3 timmar lyckades vi spendera där, men trevligt var det. När vi var färdighandlade hämtade jag upp Nathalie och så for vi ut till Moas stuga för ännu en härlig kväll!

I fredags var det dags för lite dagisjobb, så roligt att få hoppa in på dagis ibland! Dagen gick riktigt fort och jag trivdes riktigt bra! Fredagskvällen bjöd på lite kubbspel i stan med Sara, Nathalie, Malin och Malin. Äntligen är det sommar alltså! Följt av årets första Åbbenhäng, heelt okej alltså, och riktigt trevligt var det! 

Lördagen bestod av 12 timmars arbete på mitt underbara jobb, och på kvällen mötte jag upp Nathalie för en välbehövd promenad, så skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0