20 års kidnappning

 
I söndags var det egentligen meningen att jag skulle jobba 8-20, men bäst som de var så stormade 3 tjejer in i mitt sovrum kl 07 på morgonen. Lagom nyvaken, förvirrad och chockad fick jag snabbt klä på mig, sen blev det ögonbindel på och så for vi iväg. När vi kom fram till hamnen fick jag se igen, och då var det dags för en tur till Sverige verkade det som. Efter några timmars bilkörande anlände vi till Gävle, härlig biltur med taggade tjejer och dunkande musik i högtalarna! Första stoppet blev lite shopping i Valbo, följt av typ världens största kebabtallrik (!) till lunch, haha. När vi handlat färdigt for vi hem till Saras fina lägenhet och fixade till oss, innan vi gick in mot staden i det underbart fina vädret. Vi satte oss på en mysig uteservering och avnjöt en otroligt god middag och dricka. Resten av kvällen bestod av helt galet mycket skratt, rundvandring i fina Gävle och så kikade vi in på en bar också, innan vi tog en skön promenad hem i sommarnatten! En så otroligt fin dag var det, med mina fina tjejer! 

Efter några timmars sömn, 4 tjejer i en 140 cm säng, haha, så var det dags för ännu ett äventyr. Det var dags för några timmar på Alborgen, typ som fångarna på fortet. Så jäkla roligt alltså!! Vi sprang runt som barn och löste äventyren. Vi skrattade så vi kiknade, samtidigt som vi ansträngde både hjärnan och kroppen till max. Det var verkligen så lyckat och en toppenbra idé som dom kommit på! När vi äventyrat klart så for vi via IKEA en sväng innan det bar av mot hamnen. Ännu en härlig biltur med dunkande musik i högtalarna. Väl hemma på Åland visste jag varken ut eller in, var såå himla trött efter alla intensiva dagar, men såå lycklig.

TUSEN TACK världens finaste ni, som fixade såå fint för mig! Jag hade verkligen 2 helt grymma dagar med er, tusen tusen tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0