13.04.2014


Helgen har varit riktigt lugn och skön för min del, precis vad jag behövde. I fredagskväll kikade Moa in en sväng, så roligt med lite catch up efter 3 månader. Vädret var ju helt underbart i lördags, dock tänker jag inte säga att det var varmt, för jag fryser fortfarande som aldrig förr, haha. Men de var en härlig dag med mycket familjehäng, nog är det bra skönt att va hemma hos dom igen. Kvällen spenderades i Hammarland med Sara och Nathalie, alltid lika trevligt. Söndagen blev en riktig vilodag för min del, man får passa på när man inte har så storslagna planer. 
 

Kommentarer
Postat av: JS

Och vi älskar att ha dig hemma igen! ❤️

2014-04-14 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0