praktik i Stockholm

Just ja, jag har ju tydligen en blogg också, det hade jag visst glömt bort. Nejmen har inte riktigt vetat vad jag ska skriva, så då har det inte lyckats bli några inlägg heller. Men nu gör jag ännu ett nytt försök till att blogga lite, om inte annat så är det ju så roligt att läsa i efterhand vad man har sysslat med.

Förra helgen var det Karonka för hela slanten, vilken underbar dag och kväll det var! Alla var så otroligt fina och stämningen var på topp. Det var verkligen en kväll jag sent kommer att glömma, skulle verkligen göra vad som helst för att få göra om det igen!

Just nu är jag bosatt i Stockholm med min käre vän Nathalie, vi har varit här i en vecka nu och ska va här i fyra veckor till. Och nej, vi är inte bara här och hänger, utan vi är på praktik på Rehab Station Stockholm, som är ett rehabiliteringscenter för personer som råkat ut för multitrauman eller fått en ryggmärgsskada och blivit förlamade, men även för personer med andra sjukdomar och skador. Så dom kommer till rehabiliteringscentret för att träna upp sig och lära sig att leva med sin skada eller sjukdom. Så himla intressant att se och få följa med hur det går för alla. Vi har somsagt bara varit på praktiken i några dagar, men jag trivs så himla bra! Alla är verkligen hur trevliga som helst, och det är så himla intressant! Så dom är 5 veckorna kommer nog verkligen bara svischa förbi.

Nå det var en liten uppdate från Stockholm, nu ska vi precis laga lite lunch och sen sätta oss på bussen mot praktiken! Underbart väder är det här också, och knappt nån snö, UNDERBART!

Bjuder på två insta bilder från karonkan!




Kommentarer
Postat av: JS

Jaaaaa, uppdatering!!! ;-)

2013-03-10 @ 00:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0