25 mars 2013

Vi orkade inte ta vårt pick och pack och åka hem den här helgen, så vi passade på att ta en lugn och skön helg här i Stockholm. Lördagen spenderades på stan, det är verkligen galet vad man inte kan låta bli att shoppa när man är här, inte riktigt okej. Nåja, jag hittade en hel del fina saker iallafall. Efter några timmars shopping mötte jag upp Jenna för en välbehövd fika/lunch, alltid lika roligt att träffa den tjejen! Lördagskvällen blev riktigt lugn med några oth avsnitt.

Igår var det ännu en ledig och fin dag, men vi lyckades faktiskt ta itu med examensarbetet och jobbade med det några timmar. Sen avnjöt vi en stund ute på balkongen i solen, underbart skönt ska jag säga er! Kvällen spenderades med lite student-res-tittande och skype med Sara, yes, snart ska vi minsann boka!

Jag jobbar kväll på praktiken idag, så har haft en riktigt skön sovmorgon. Men nu ska jag börja fixa mig, sen far jag nog in en sväng via stan innan det bär av mot praktiken! Hoppas ni får en riktigt fin och bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0