så otroligt glad och tacksam!

I söndags var det en väldigt fartfylld dag ska jag säga er, speciellt för nervositeten och känslorna! Jag var somsagt på uttagningen till årets luciakandidater, och chockande nog så blev jag en av dom sju kandidaterna!

Jag är så otrolig glad över att jag har fått chansen att få vara med om den här resan! Jag är såå förväntansfull!! Vi är en så härlig grupp också, så det ska bli så kul att få umgås och uppträda med dom 6 härliga tjejerna! Redan igår var det dags för första övningen, så nu är det i full gång. Såå kul!! Ser så fram emot alla uppträdanden och glädjen med lucia! 



Kommentarer
Postat av: JS

Klart att du är årets luciakandidat! Finns nog ingen sötare och mer omtänksam än du Ronja <3 Kram

2012-10-16 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0