magaluf in my heart

En vecka har gått och jag är hemma på holmen igen. Jag kan inte ens beskriva hur underbar den här veckan och resan har varit. Jag skulle aldrig ha kunnat tänka mig att den skulle bli så grym som den verkligen blev!

Vi har festat mest hela tiden, solat och badat, lärt känna och träffat en massa nya härliga människor, umgåtts med dom bästa brudarna och verkligen haft så jävla skoj!!

Jag kan ju verkligen säga att det kändes riktigt surt att stiga av planet i ösregn och komma hem till samma gamla åland, nåja, det är sommar och sommaren på åland brukar ju faktiskt vara rätt grym ändå!
Bilder kommer inom några dagar. Men först måste jag försöka bli till en människa igen! Hej på er!


Kommentarer
Postat av: JS

Bara tagga examensresa nu ;-)

2012-06-17 @ 21:53:32
Postat av: jenna

Jag vill se flera bilder jag :D

2012-06-18 @ 07:42:33
Postat av: Malin

sv: Alltså lyste upp min dag helt sjukt mycket att läsa din kommentar, så TUSEN TACK FINA DU!! :') Blir så jäääkla glad, alltså ååååh :D Nån som är duktig och har en så jäkla bra utstrålning är ju DU det, har flera gånger slagits av det när jag sett er dansa, du är otroligt bra! :) Och justja, btw, nu när jag kommenterar på just detta inlägg.. FAN vad jag är avis på er resa!! :D

2012-07-08 @ 18:18:37
URL: http://maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0