12e februari 2012

Jag har haft en toppen helg! Och den är inte slut ännu! I fredags cruisa jag runt med Nathalie innan vi for hem till henne och fixade oss, sen bar det av till stan till Moas lägehet där vi lagade middag med henne och Fanny. Senare kom Fanny också dit! En riktigt trevlig kväll var det iallafall, tack hörni!

Igår var det bara att släpa sig upp ur sängen och far in mot stan och fixa lite i min lägenhet, sen for jag och några andra tjejer och kidnappade våran nyblivna 18åring Nathalie! Först spenderade vi 2 timmar på relax avdelningen och därefter for vi till min lägenhet och åt middag! Jag hade en riktigt trevlig och rolig dag och kväll!

Idag skulle jag egentligen varit på fhj övning hela dagen, men den blev inställd. Så jag fick ligga i sängen i 4 extra timmar och se på film istället, helt okej! Nu ska jag packa ihop lite grejjer innan jag far till H:land på kalas :)) Sen sover jag över hos Nathalie i natt, hejj på er!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0