30 augusti 2012

Som tur är så har vi rätt skönt schema den här perioden, första på 2 år.. Men somsagt, om lite över en vecka börjar studentskrivningarna, så då är det nog inte lika skönt nå mera. Känner lite små ångest för det just nu alltså! Helt otroligt vad jag längtar till den 28 september, då tänker jag aldrig mer öppna varken en svenska, matte eller engelska bok igen!!

Nog om skolan! Slutade vid halv 3, och då for jag hem och myste med min fina systerdotter och syster i några timmar! :) Nu skulle jag borde sätta mig ner med lite läxor, men tar emot alltså. Nåja, i morgon är det fredag och det gillar vi starkt!! Inleder helgen med fika på stan med Jessica och Meja! :)


Kommentarer
Postat av: JS

Gulligaste lilla Meja <3 Jippi, fredagsfika med moster!! :)

Svar: Jaa, gulligaste bebisen i världen! <3 jeeeijjj :))
ronja selander

2012-08-30 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0