5e september 2011

Idag var jag på praktik igen efter 10 dagars frånvaro, det kändes som att börja på nytt igen först när jag kom dit, men det släppte snabbt som tur är. Så jag hade en riktigt bra dag med mina söta tanter! :) Jag slutade vid 4, då for jag in till stan och gjorde lite ärenden, sen vidare på dans (!) klockan 5! Åh som jag längtat att få börja dansa igen, det kändes u n d e r b a r t ! Dock kommer nog inte träningsvärken va lika underbar i morgon känner jag.. ;) 

I kväll ska jag nog bara va hemma och vila, ska jobba 6 av 7 dagar den här veckan, så det lär nog ta på kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: JS

Härligt att du är tillbaka på banan igen!! När du får en lucka i kalendern kan vi väl boka in en fika på Svarta Katten/Bagarstugan? Kramis

2011-09-05 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0