Två väldigt känslosamma dagar..

Dom 2 senaste dagarna har varit mycket tuffa med mycket tårar.. Det började med att jag var sista dagen på praktik i går, och att säga hejdå till alla underbara människor fick mig såklart att börja gråta, usch det var inte alls roligt att försöka förstå att jag inte ska dit på måndag!

I morse kunde jag verkligen inte sova länge, kanske för att jag kände på mig vad som skulle hända.. Vid 11 kom iallafall Quickys nya husse och hämtade honom, och vad jag grät! Jag kunde verkligen inte sluta, jag kunde inte förstå att han skulle flytta från oss! Usch det var verkligen den värsta känslan jag känt på väldigt länge, mitt hjärta gjorde bara så ont! Fyfan vad jag saknar honom!!!

Idag har vi även flyttat in i nya huset helt! Så vi har burit och släpat grejer hela dan. Usch idag har tårarna runnit många gånger.. Hoppas de går över snart! Nu ska jag försöka sova i mitt helt nya rum i det helt nya huset, gonatt!


Kommentarer
Postat av: JS

Det har varit en väldigt tuff dag, tårarna har runnit här också :( Men nu kan det bara bli bättre. Många kramar <3

2011-10-02 @ 08:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0