som jag saknar det alltså!

Den här söndagen har varit riktigt bra faktiskt. Sov länge och tog det bara lugnt i nån timme, vid 2 tiden for jag till Sunnanberg och fikade med mina söta tanter, jag saknar dom så alltså! Och personalen också, jag trodde verkligen inte att jag skulle trivas så himla bra där på min praktik som jag gjorde, men jag är väldigt glad över att jag hade det så bra där! Det var så roligt att se alla igen, även fast det bara var 2 veckor sen jag var där på praktik.

Annars idag har jag pysslat och fixat lite i huset och städat mitt rum (?!) jepp ni hörde rätt! Nu ska jag gå och duscha och sen krypa ner i sängen och sova, och vad kan bli bättre än att jag börjar halv 10 i morgon =D Så underbart!


Kommentarer
Postat av: JS

Härligt härligt! Tror nog tanterna är förtjusta i dig med :) Kramis

2011-10-17 @ 05:56:04
Postat av: Anonym

kan du inte visa bilder på ditt nya hus och rum? :)

2011-10-17 @ 17:30:33
Postat av: ronja

Syster: Hihi, ja de tror jag med :) Kram

Anonym: Jo det kan jag göra, bara jag hinner och det är hyffsat städat ;)

2011-10-17 @ 19:24:36
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0