förskyld igen..

I fredags lagade Ida, Moa, Nathalie och jag middag i Moas lägenhet, senare kom Fanny och Mia dit. Det blev en riktigt trevlig kväll faktiskt! :) Dock var både jag och Nathalie sjukt förskylda när vi kom hem till Nathalie, så vi låg och snörva ikapp hela natten..

Igår var det ju Lilla Jul! Direkt när jag kom hem från Nathalie for jag och syster på lilla jul marknaden i Kasterholm, myys :) Dock förskyld som jag vet inte vad, så typiskt att bli sjuk nu.. Efter maten kom kusin Esperanza hit, så då blev det att spela spel, bada bubbelbad, se på High School Musical och äta chips! :) Sen när fröken var nöjd gick vi och la oss. Härligt att få umgås med tjejerna ibland! :)

I morse var det nån som picka mig på axaln och väckte mig vid 8.. ;) men sen somna jag om och sov till 12 tiden. Idag har vi hängt upp julgardiner, och sättit upp julstjärnor. Annars har jag sett en hel del GG avsnitt den här helgen också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0