1.11.11

Jag har lyckats dra på mig nån jäkla förskylning! Stegring, snuva och jäkligt ont i halsen.. Så jag var hemma från skolan idag. Och såklart ska jag bli sjuk just när det man väntat på i snart ett halvår ska hända i morgon!! Ska ju till Globen med Moa på Rihanna konsert!! =D Sen blir det att sova på hotell och shopping såklart =D Så ja, den här förskylningen kunde ju inte komma mer lägligt....

Nu är jag iallafall hos pappa och har just skruvat ihop lite Ikea möbler till mitt rum! Jag ska nog precis gå och sova och hoppas på att jag är frisk i morgon när jag vaknar!

Kommentarer
Postat av: JS

Krya på dig & hoppas ni får skoj! Kram <3

2011-11-02 @ 05:46:50
Postat av: Jenna

Krya på dig stumpan :)

2011-11-07 @ 14:46:38
URL: http://35degrees.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0