lördagochsöndag

Jag har haft en riktigt bra helg hittills! I går var det först barnkalas, sen kom Nathalie hit en sväng och sen bar det av ut till västanträsk till Moa. Vi var ner till hennes stuga en stund, lagade god middag, bada utebubbelbad, pratade en massa och såg på film och åt gottgott! En riktigt lyckad och skön kväll och natt helt enkelt!

Nathalie följde med till mig en stund idag före vi for till stan. Jag var på genrep till WHA, ska va med och dansa på IFK matchen i kväll, jisses undrar hur de kommer gå. Jag har iallafall just fixat mig färdligt och ska just äta, sen bär det av till stan igen för att dansa!

Efter dansen ska jag träffa Moa, vi sover i hennes lägenhet i natt eftersom vi båda börjar 10 i morgon, skönt! :)

En bild från igår på födeseldagsbarnet som fyller 8 år idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0