drunknar i skolarbeten..

Fy tusan vad mycket vi har i skolan just nu iallafall! Den här veckan har vi 14 timmar nätstudier, alltså 14 timmars uppgifter att göra hemma. Det är helt sjukt, och det är inte enkla saker heller.. åh jag blir så trött :( 

Vi slutade iallafall halv 2 idag, då gick jag och fikade med bästa Nathalie :) Riktigt glad att jag känner den bruden alltså! Just nu sitter jag i lägenheten och väntar på käk, borde egentligen sitta och plugga för fullt.. Men jag orkar verkligen inte just nu! Klockan 7 är det dans som gäller, awsome =D 


saknar Thailand, saknar Värmen, saknar Lugnet

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag är glad att jag har lärt känna dej med bruden! (:

<3

2011-05-04 @ 21:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0