Kidnappning och middag för Linn

Idag har jag nog bara tagit det lugnt, har lyckats få nån jäkla förskylning också.. Inte alls okej! Vid 6 tiden kom Netti och Linnea och hämtade upp mig, så for vi till Linn och kidnappade henne. Eftersom att hon fyller 17 om en vecka ungefär. Stackarn, hon förstod ingenting! haha. Nåja, vi for iallafall till Knorring där vi mötte upp Hanna, Jenna och Johanna och så åt vi middag där. Sen gick vi och satte oss i sofforna på Ångbåtsbryggan och åt glass och pratade! Riktigt trevlig kväll var det :) Nu tänker jag just precis gå och sova, är helt slut alltså! Jäkla förskylning! :(








Kommentarer
Postat av: JS

Haha, vilken kul grej! Och shit vad brun du är på bilden där du står vid ugnen, kommer ju vara värsta negern när du kommer hem från Cypern ;-) Och sen simskola på det, oh my god vilken bränna!



Pssst... Du måste ändra åldern till 17 juh, i vänstra spalten...



Kram & trevlig resa <3

2011-06-08 @ 08:20:20
Postat av: ronja

Haha ja, jag hoppas att hon också tyckte de va kul!

Haha nåja, det är säkert för att bilden är tagen med blixt ;) Ja de får vi hoppas att jag är ;D



Hehe, just ja! Men nu är det fixat! :D



Tack så mycket <3

2011-06-08 @ 09:52:20
URL: http://ronjaselander.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha jättekul ju! Ni är verkligen helt underbara! :D TACK TACK TACK! <3

2011-06-08 @ 19:29:22
URL: http://www.linnpie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0