Nathalie Nordström

Det senaste dygnet har jag spenderat med Nathalie, mycket trevligt ska jag säga er! :) Igår kväll hade vi myskväll med chips, dipp och tvtittande. I morse vaknade vi vid 11 tiden, men steg inte upp förens det var middag vid 6 tiden.. hehe, så de kan gå.

Vid 8 kom pappa och hämta oss, så skjutsade vi hem Nathalie och sen for vi till lägenheten. Nu tar jag det nog bara riktigt lugnt, det här vädret gör en verkligen trött!

Nathalie, jag vågade inte ladda upp dom där snygga cambilderna vi tog.. man vet aldrig vad du tycker om sånt, hehe =D


En osminkad och trött Ronja, men ack så glad ↑


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha, bäst för dej de! ;D

2011-06-20 @ 11:46:44
Postat av: ronja

haha ja de va precis de jag tänkte ;D

2011-06-20 @ 19:00:01
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0