home sweet home

Nu har vi efter mycket om och men kommit hem till Åland! Det har varit en helt underbart skön och bra vecka nere i Cypern med mamma och Moa. Vi har väl mest solat, badat och fottat en hel del! Jag laddade just in alla bilder på datan, och såg då att jag tagit över 1700 bilder... gosh! Men många av dessa är väldigt oseriösa bilder på mig och Moa, haha! Bilder kommer upp på bloggen om nån dag eller så, måst försöka gå igenom alla bilder bara.

Vi kom hem vid 1 tiden idag, sen dess har jag varit upp till kusinerna och till mormor och morfar en sväng. Snart kommer Nathalie hit! Har inte träffat henne sen avslutningen, alltså inte på 18 dagar!! Inte okej alltså! Så det ska bli superduper kul att få träffa henne igen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0