Efterfest med snygg Danny! ;)

Håhå, känner att hela jag börjar bli duktigt sliten nu alltså, känns som att jag bara jobbar i princip eller är på rockoff utan att jobba. Men knappt en vecka till så de ska nog bra!

Igår kväll var jag, Moa och Hannah lediga, så vi gick för att kolla på Danny. Jäklar vilken kille alltså! Han dansar ju om en Gud och sjunger som jag vet inte vad. En galet mycket bättre show än jag trodde alltså! Sen lite senare på kvällen så fick vi gå Backstage och träffa honom, han var ju så snygg alltså! Sen bjöd han in oss på lite efterfest i loungen, så vi var där och snacka med han och hans polare ett tag! Grymt shyssta var dom iallafall! :) Moa har lite bilder, så jag lånar av henne när hon lagt upp dom ;)

Jag sov ända tills halv 3 idag, jag kan ju säga att behövdes! Nu är det bara att tagga jobb om lite mindre än 3 timmar (y) yes..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0