Barnläger @ Lemböte

Det var sista dagen som lekledare på simskolan på Notplan idag, åh vad jag kommer sakna alla underbara barn! Jag fick ett stort paket med en jätte stor och fin handduk och världens sötaste kort där alla barnen skrivit sina namn! Så det var väldigt svårt att hålla tårarna inne där en stund alltså, speciellt när alla barnen kom och hoppa upp i famnen och gav hejdåkram. Jag har iallafall trivts jätte bra där!

Nu är Nathalie här, vi tar det nog mest chill ;) Om en timme ungefär far jag mot Lemböte på Barnläger! Det kommer nog bli 4 riktigt roliga dagar tror jag! Så vi hörs på söndag :)




Första dagen så lekte vi en namn lek där man skulle säga nått man tycker om på samma bokstav som ens namna börjar på. Och då sa jag att jag tycker om Rosor. Sen var det ett barn som inte kom ihåg vad jag hette, men kom ihåg rosen, så då kallade hon mig för det. Så när jag fick kortet blev jag jätte glad och rörd, så söta dom är alltså!



Kommentarer
Postat av: JS

Åh men gud så sött!

2011-07-06 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0