grattis bästa Nathalie ♥

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det faktiskt Nathalies födelsedag! :D



Det är helt sjukt när man tänker på att vi bara har känt varandra sen vi började i samma klass för ca 6 månader sen, ändå känns det som att vi har känt varann hela livet! Jag är så himla glad att jag har träffat dig och fått lära känna dig! Du är en av de snällaste och pålitligaste människorna jag har träffat och jag hoppas att vi kommer va vänner hela livet! :) Hoppas du får en riktigt bra födelsedag och ett bra år som 17 åring ;) ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack så himla mkt bruden! jag är så himla glad att jag har träffat dej med vännen! :)<3

2011-02-10 @ 07:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0