en riktigt skön dag

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, sov 14 timmar i natt också! Kan ju säga att det behövdes efter en lång skolvecka med lite sömn. Jag var ut på en långpromenad med min hund tidigare idag också, skönt med sol ute! Annars så har jag nog bara suttit framför datan och fixat lite.

I kväll ska jag till Moa en liten stund och säga hejdå eftersom hon åker till Spanien på måndag, inte alls avundsjuk... Nåja, hoppas hon får det varmt och skönt iallafall! :)

VILL VARA HÄR JUST NU





Kommentarer
Postat av: P

Fina bilder :)

2011-02-20 @ 11:01:15
Postat av: Nicole

Jag vantar po dig bara att komma ner ;) PUSS

2011-02-21 @ 03:53:38
Postat av: ronja

Nicole: Härligt bruden! ;) PUSS

2011-02-21 @ 19:41:59
URL: http://ronjaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0