Lucia

Igår var det ju somsagt Lucia, inte riktigt för att jag hade några luciakänslor alls iprincip. Efter skolan mötte jag upp Elina och så gick vi och åt på Havtorn, vi satt där i över 2 timmar och bara pratade. Sen bar det av ut i kylan och kollade på Luciatåget, sjukt vad kallt det blev alltså. När det var slut tog vi bussen hem till mig, och då kröp jag ner i min nya OnePiece, iihhh va underbart skön den är!!

I morse tog vi bussen till stan till 11, sen dess har jag gått på stan och letat julklappar, hittade några iallafall. Nu sitter jag och väntar på att mina ända lektion för dagen ska börja, sen blir det fika med syster på stan! :)


Kommentarer
Postat av: JS

Sjukt skön dag :) Och nu sitter jag o väntar på dig! Puss gullunge <3

2011-12-14 @ 13:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0